środa, 6 marca 2013

Liebster Awards

       Na początku nie wiedziałam czy jest jakikolwiek sens, aby brać udział w tym konkursie (jeśli można to tak nazwać). W końcu swoją historię z blogowaniem dopiero zaczynam i gdzie mi tam do jakichś nominacji, ale poczytałam więcej na ten temat, dowiedziałam się, że wszystko zostało zorganizowane, aby wypromować jeszcze nikomu nieznanych bloggerów.
       Według zasad powinnam nominować 11 blogów, które najbardziej mi się spodobały, ale ja przedstawię moje Top 5 :)
-Lycaons Private School
-Witaj w czasach obłudy i ściemy
-Another Generations
-Książki- magiczne istoty
-Nobody said it was easy

       A oto jedenaście pytań, na które mi odpowiecie:

 1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 2. Jaka muzyka Cię inspiruje?
 3. Twój ulubiony film? Dlaczego własnie on jest Twoim ulubionym?
 4. Lubisz czytać książki? Jeśli tak to jakie?
 5. Plany na najbliższą przyszłość?
 6. Posiadasz hobby? Jakie?
 7. Wymarzony zawód? Dlaczego właśnie taki?
 8. Co najbardziej irytuje Cię w ludziach?
 9. Wolisz dostawać, czy raczej dawać?
 10. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
 11. Istnieje słowo, którego zdecydowanie nadużywasz? Jakie to słowo?


     Teraz nadeszła pora na moją chwilę szczerości. :) W krainie Wyobraźni, bardzo dziękuję za nominację :)

 1. Jak brzmi Twoje motto życiowe?
 ,,Tak, na to wygląda. Odbiło ci, zbzikowałaś, dostałaś fioła. Ale coś ci powiem w sekrecie. Tylko wariaci są coś warci.'' - Alicja w Krainie Czarów
 2. Jaki masz ulubiony kolor? Dlaczego akurat ten?
 Moim ulubionym kolorem jest pomarańczowy, kojarzy mi się z zachodzącym słońcem nad Bałtykiem, co z kolei przypomina mi moje najlepsze wakacje. :)
 3. Jaki tytuł nosi Twój ulubiony film? Dlaczego to właśnie on jest Twoim ulubionym?
 Film, w którym się zakochałam to Amelia. Opowiada o niepoprawnej optymistce, która uszczęśliwia ludzi dookoła. Uświadomił mi jak niewiele czasem potrzeba, aby wywołać uśmiech na czyjejś twarzy, nawet jeśli to zupełnie obca nam twarz.
 4. Jak brzmi tytuł Twojej ulubionej książki? Co w niej lubisz najbardziej?
 Chwilowo jestem oczarowana Deklaracją Gemmy Malley. Może nie jest to książka, która odmieniła moje życie i sprawiła, że zaczęłam inaczej patrzeć na świat, ale na pewno zmieniła moje nastawienie do ludzi.  Teraz staram się każdemu poświęcać tyle samo uwagi, nie wywyższać się w żaden sposób, nie wyśmiewać i nie czuć się w żaden sposób lepsza od innych, bo w końcu każdy ma takie samo prawo do życia jak ja. Nikt nie jest niepotrzebnym ,,nadmiarem''.
 5. Czy masz piosenkę, która idealnie opisuje Twoje życie? Kogo to piosenka i jaki jest jej tytuł?
 happysad - ,,Nic nie zmieniać''. Co tu dużo mówić? Jest po prostu szczera i myślę, że nie opisuje tylko mojego życia. Mówi o tym jak jest.
 6. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
 Chciałabym cofnąć czas, o jakieś dwa lata. Może żyłoby mi się teraz łatwiej? :)
 7. Czego, w tym momencie, brakuje Ci do szczęścia?
 Niczego, jestem szczęśliwa na swój pokrętny i niezrozumiały sposób. :D
 8. Co jest Twoim marzeniem?
 Chciałabym być w życiu szczęśliwa. A co rozumiem mówiąc, że chciałabym być szczęśliwa? Chcę zdobyć mój wymarzony zawód i w nim pracować, mieć obok siebie ludzi, którzy będą zawsze przy mnie.
 9. Czy częściej zadajesz pytania, czy udzielasz odpowiedzi?
 Zdecydowanie zadaję pytania! :D Uwielbiam obserwować zdziwienie na twarzy pytanej przeze mnie osoby. :D
 10. Czy należysz do jakiegoś związku wyznaniowego? Jeżeli tak, to do jakiego?
 Teoretycznie jestem katoliczką, mówię teoretycznie, bo sama nie jestem pewna czy wierzę. Może po prostu chodzę do kościoła z przyzwyczajenia, a nie z zamiłowania i samej wiary? Trudne pytanie, na które raczej nie mogę dać jednoznacznej odpowiedzi.
 11. W co wierzysz całą sobą?
 Wierzę w lepsze jutro. Uważam, że zawsze istnieje światełko w tunelu, które przynosi poprawę. Wierzę, mimo wszystko, w ludzi. W to, że każdy jest na swój sposób wyjątkowy i niepowtarzalny. 


   Jeszcze raz dziękuję za nominację :)

5 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie odpowiedziałaś na pytania. Dobrze z niektórych wybrnęłaś. Fajnie się to czyta :)
    Widać, że jesteś inteligentną, mądrą osobą. To się ceni :]
    Motto nieoczywiste, film również nieoczywisty i książka, która niby nic nie zmieniła, ale jednak coś z niej wyciągnęłaś. Piosenkę znam i również ja sobie cenię. Z tym cofnięciem czasu mam tak samo, niestety już z tym szczęściem nie do końca.
    Piękne masz marzenie. Wierzę, że ono się spełni.
    Bardzo się cieszę, że tak szczerze odpowiedziałaś na pytanie dotyczące wiary. wiary w boga, jak i tej wiary Twojej. Ta Twoja wiara (odpowiedź na 11 pytanie) jest po prostu piękna. Nie wiedziałem, że chodzą po tym świecie jeszcze tacy ludzie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Straaaasznie dziękuję za nominację! I czekam na rozdział :*

    anothergenerations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń