niedziela, 24 lutego 2013

Parę słów od autorki :)

Więc (tak wiem, że nie zaczyna się zdania od "więc") nadszedł czas, w którym zaczynam się martwić o przyszłość. Z ulgą stwierdzam, że nie tylko ja (w wieku 16 lat i przed wyborem nowej szkoły) nie mam pojęcia co chcę robić w życiu. Nie no, błąd. Wiem co chcę robić, ale wiem też, że możliwość wykonywania tego zawodu graniczy z cudem. Ale mimo wszystko postanowiłam próbować i robić to co kocham.
A co kocham robić? Pisać. Chcę umieszczać tu fragmenty opowiadania mojego autorstwa i przy okazji narazić się na odrobinę obiektywnej krytyki.
Na razie pracuję nad pierwszym rozdziałem, kiedy napiszę trochę więcej i zdecyduję się na konkretny kierunek zacznę regularnie publikować wpisy. Teraz nie jestem jeszcze niczego pewna, bo według wszechwiedzącego Worda moje opowiadanie liczy marne sześćset słów.
Więc w tej chwili proszę jedynie o cierpliwość. :)




2 komentarze:

  1. Mmmm. Zapowiada się świetnie po samej ,,ścieżce dźwiękowej" i tym, że jesteś fanką Skinsów :>> Czekam z niecierpliwością na cokolwiek! I na prawdę, nie ważna ilość, lecz JAKOŚĆ. Powodzenia :*

    anothergenerations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj podziękuje za komentarz, a jutro przeczytam Twój blog i wypowiem się o nim na spokojnie.
    Tak więc bardzo dziękuje za komentarz : )
    Jak to? Masz krytykować i koniec! Jestem zły...
    Możesz skrytykować moją twarz xD
    Hm... Bardzo, bardzo jest mi miło, że tak sądzisz i piszesz. Zależy mi tylko na czytelnikach. Lubię wiedzieć, ze ktoś czyta to, co pisze.
    Tak więc do jutra. Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń